Välja andra vägar

KATEGORI: Hälsa | 2016-09-28 / 14:36:40
Det finns så mycket som skulle kunna förstöra helt för mig. Vet inte hur många skador som jag haft som jag på något konstigt sätt lyckats kämpa mig starkt igenom.
 
Nu är det lite samma sak. Svart på vitt. Eftersom detta inte är första gången som jag får njursten (sist hade jag för 7,5 år sen) så räknas jag nu som en återfallspatient.
Det här är inget som ska få slå ner mig, tvärtom så ska detta få mig starkare igen! När det blir något sånt här så vill jag alltid veta VARFÖR. Tydligen är det så att den kost jag helt vill äta enligt inte passar ihop med ren och strikt paleo. Tyvärr, och det känns supertråkigt. Jag får ta till mig av andra kostråd nu och försöka smälta det och hitta egna lösningar. För att vara helt ärlig så är jag inte helt beredd på att börja äta massa fiberrikt bröd och andra fullkornsprodukter. Jag får helt enkelt hitta min egen väg och för en gångs skull lita på mig själv. Som tur är så kommer detta under en tidpunkt i livet då jag känner mig ganska accepterande och lugn över situationen. 
 
 
Kämpar på med vattendrickandet här hemma. Tre liter per dag nu för att kunna kissa ut stenen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA