Åtta år sedan

KATEGORI: Kasper | 2016-12-04 / 12:51:24
Det är helt sjukt vad fort tiden går. Idag fyller äldsta barnet åtta år. Försöker tänka tillbaka på denna dag för åtta år sedan, men på något sätt är allting så luddigt. Jag var väldigt sjuk, barnet låg nyfödd på neo och på samma sjukhus låg min pappa för döden. Otroligt vilka kontraster en och samma dag kan ha.
 
Men det var då för åtta år sedan, fyra veckor för tidigt som mitt liv kom att förändras för alltid. Jag fick den vackraste gåva man kan få.
 
Min förstfödde älskling. Vad du kämpade din första tid och vad orolig mammahjärtat fick vara. Men redan då klarade du alla hinder med bravur. Tänk att vi idag får fira dig på din 8-årsdag.
 
Grattis mammas hjärta
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA