Kliar i fingrarna..

KATEGORI: Lchf | 2016-12-07 / 18:04:55
Nu kan man väl säga att det är friskhetstecken på g! Det börjar verkligen klia i fingrarna nu av att bara sitta i soffan! (Ni som känner mig vet att det är så långt ifrån jag som det bara går..!) och fram tills nu har jag inte ens haft tankarna på träning.
 
 
Dock så är jag inte frisk än, hostan är kvar och (undvik att läsa om du är känslig..) slemklumparna i olika färger är kvar till en viss del. Jag äter ju fortfarande antibiotika och ska inte börja jobba förrän nästa vecka.
Och så LOVAR jag mig själv att vänta med träningen en extra dag från när jag känner mig HELT frisk och börja lugnt. En lunginflammation tar mycket på krafterna och jag blir helt slut av att klä på mig. Veckans största planering hittills har varit dusch med hårtvättning imorse. Puh, behövde lägga mig och vila efteråt!
 
Idag är absolut den dagen som jag fått i mig mat vettigast! Illamåendet är på topp, speciellt på morgonen så den första måltiden tar verkligen emot, försökt att vänta tills lunchtid men det blir inte så mycket lättare.
 
Igår var i allafall första gången sen jag vet inte när som jag ställde mig och lagade vettig mat. 
 
Kycklingcarbonara med sjögräsnudlar fick bli gårdagens middag, och den var till och med så god så resterna fick bli dagens lunch med några mozzarellakulor.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA