Morgonyoga

KATEGORI: Paleo | 2016-09-21 / 07:49:14
Godmorgon. 
Idag kunde jag inte somna om när makens klocka ringde alldeles för tidigt. Först låg jag och snurrade runt lite, kollade lite på Netflix och insåg att jag inte kommer få någon ro i kroppen. 
 
Kände tillslut att jag lika gärna kunde köra dagens träning innan barnen måste upp. Sagt och gjort, 45 minuter senare var jag klar med ett pass yoga från Sats Online training. Skönt! Snart ska barnen lämnas på skolan, sen är det dags för mig att sitta bänkad framför fröken idag också. Skönt att vi inte börjar förrän klockan nio dessa dagar. På eftermiddagen kommer det kännas extra skönt att dagens träning redan är genomförd. 
 
När och vad tränar ni idag?
 
Efter träningen smakade det gott med en Paleo-blåbärssmoothie. Mums!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA