Me and I

KATEGORI: Allmänt | 2016-10-09 / 08:17:59
I fredags var barnen själva på scoutläger med övernattning, alltså hade jag och maken fredagkvällen helt för oss själva. 
 
Vi tog oss till Mall Of Scandinavia där vi först åt middag och gick sedan på bio och såg Deepwater horizon. Absolut sevärd, lite sorglig men bra gjord i och med att den var baserat på en verklig händelse. 
Jag hade tyvärr lite svårt att uppskatta ensamtiden och väntade mest på att telefonen skulle ringa. Just den fredagen var jag så pass disträ att jag faktiskt hade valt fredagsmys med hela familjen i soffan. Men det får jag ju i och för sig ca 360 gånger annars på ett år.
 
Igår när katten tyckte att det var dags för mig att vakna så insåg jag att jag var helt ensam hemma. Maken hade åkt till jobbet och barnen var på läger.
 
Försökte njuta så gott jag kunde så blev frukost i soffan med Netflix på. Efter två avsnitt av Orphan black så körde jag ett pass yoga ur Sats online-training. Men det var supermysigt att hämta barnen sen och höra om hur bra dom haft det. Är ju nyttigt att få sakna varandra ibland också.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA