Lättnaden

KATEGORI: Hälsa | 2016-10-02 / 18:51:20
Igår morse vaknade jag med hemska smärtor och ville bara gråta. Men jag hade bestämt mig för någon typ av träning för att slippa allt sjukande, så jag pallrade mig till gymmet och körde ett pass. Mest för psykets skull. Och det var så skönt! Det magiska var att väl hemma sen och efter lunch så var smärtan som bortblåst! Första gången på 2,5 vecka som jag var smärtfri, och idag har jag inte känt någonting alls. Kanske kom stenen ut igår?
 
På kvällen fick vi främmande på middag som avslutades med en trevlig spelkväll, sånna kvällar gör alltid så gott för själen.
 
Idag hade jag en fin och solig morgon på min efterlängtade löprunda, betade av 5,5 km och njöt av det vackra vädret.
Resten av dagen spenderade jag och dottern med min mamma utomhus och en sväng till affären medans sonen och maken stannade kvar hemma för renovering. Skönt att slippa lyssna på allt borrande!
 
Hur har eran helg varit? 
 
 Jag, dotra och mamma 💗
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA