Pricken över i

KATEGORI: Kost | 2016-11-30 / 11:46:50
Jag fick en kommentar på Instagram om att jag borde ha en blogg och lägga upp om min viktresa och recept på det jag tillagar. Och ja, det har jag ju faktiskt bara det att jag är en periodare på att uppdatera vilket ni antagligen märkt.
 
Efter sist så kom verkligheten i kapp mig väldigt och jag var tvungen på att fokusera på det viktiga här i livet, nämligen att hålla huvudet uppe för familjen och klara av det vardagliga livet.
 
Nu kan jag nog stolt säga att jag kommit över mållinjen. Precis då jag sist skrivit så hade jag fått reda på att jag hade något i min livmoder som växte som behövde opereras bort och skickas på analys. Självklart var detta väldigt tungt psykiskt men som sagt så tror jag att jag är i mål. Fått första provsvaret och det var inget avvikande, antar att det andra också är negativt eftersom den inte kommit än. Sen har jag (ursäkta infon) men haft en normal mens och detta är såklart ett gott tecken! Tyvärr så gick väl operationen sådär och jag kanske har fått en skada, detta är dock inget som jag fokuserar så mycket på nu utan kämpar istället framåt! Nu är det nya planer för framtiden som gäller . 
 
Tyvärr så ligger vi hela familjen hemma sjuka nu. Trodde jag haft mitt för i höst! Började ju med att jag fick lunginflammation och tappade rösten i början på september , efter det så fick jag njursten i slutet på september då jag opererades två gånger, sen fick jag veta om livmodern i början på oktober och gick med hemska smärtor och en oro inför operationen och ett par dagar efter operationen åkte jag på feber och smärtor och fick åka in och har kanske blivit skadad under operationen . Får väl hoppas att det här är pricken över i så jag kan slippa sjukstuga sen.
Har båda barnen hemma med hög feber och vi hostar ikapp med olika nyanser av slemklumpar.
 
Men inte är jag bitter för det! Man lär sig fort att bli stark psykiskt och låter inte mycket påverka en.
 
Jag är så tacksam för dom som stöttat mig och det är så härligt att inse att en ny bekantskap kan komma att betyda så mycket . Självklart är det flera både nya och gamla som stöttat mig hela vägen ❤
 
Aptiten är som bortblåst men kämpar på med att få i mig lite i allafall. Idag har jag provat ett nytt recept på kokosgröt. Mums! Väldigt fett och mättande!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA