Extra helg

KATEGORI: Träning | 2016-03-28 / 19:52:58
Hallo!
Hoppas ni alla har haft en härlig påsk och att ni är redo för vardagen imorgon igen. När man jobbar inom vården som jag gör så får man räkna med att man lika gärna kan hamna på att jobba dessa helger, så var det i mitt fall.
Imorgon börjar skola och förskola för barnen igen efter att ha varit hemma en vecka. Maken min är sjuk och har också varit hemma i en vecka och blir hemma ännu mer. 
Jag ska dock inte heller jobba imorgon, har fått ta ut en kontaktdag för att åka med sonen till BUP och sedan på eftermiddagen har jag ett besök med habiliteringscenter om sonens problematik. Men där emellan tänkte jag klämma in ett pass på gymmet och storhandling. 
 
Idag har varit en riktigt härlig dag och jag tror att vi alla kommer att sova riktigt gott inatt! Började strax efter nio imorse då jag och sonen cyklade (!!) ner till gymmet (är riktigt imponerad över sonen!) och där träffade jag en kollega som ville hänga på mitt benpass. Var ganska slut i benen efter cyklandet men det blev lite marklyft och annat smått och gott för benen.
Sedan var det bara att trampa hem igen (vi har uppförsbacke heeeeela vägen hem....) för lunch innan vi begav oss en sväng till Biltema för att inhandla ett cykelställ. Väl hemma skulle den byggas och så passade jag på att olja alla våra utemöbler eftersom den härliga säsongen är på ingång! Efter middagen fick jag agera frisör till maken och sonen.
Nu sitter jag äntligen i soffan, nyduschad och ska snart ta mig ett kvällsmål och bara slappa i soffan.
 
Hoppas ni hunnit njuta av det fina vädret lika mycket idag!
 
Min och kollegans uppvärmning idag.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA