24 timmar

KATEGORI: Food och Fitness | 2016-03-09 / 20:14:33
Hallo. Gått någon vecka sedan jag skrev. Herregud vad tiden bara rusar! Vi är liksom snart i mitten av mars och det känns som att det var alldeles nyss som jag började på nya jobbet. 
 
När jag började och visste att jag skulle börja jobba heltid på schema så trodde jag verkligen att det skulle ha en negativ inverkan på min träning, men tvärtom faktiskt! 
Jag har knappt några problem alls att få till sex träningspass i veckan plus några promenader och extra rörlighetspass då och då. Jag pusslar och pusslar för att allting går ihop och måste erkänna att jag lyckas väldigt bra! 
 
Jag ser till att träningen inte kommer emellan familjelivet och lägger min träning på tider som inte påverkar barnen. Vissa dagar så tränar jag innan jobbet trots att jag jobbar dag, då får man hänga på låset och lägga träningen då barnen ändå sover. Jobbar jag kväll har jag ju självklart andra möjligheter. Allra minst tycker jag dock om att träna kvällstid, då är jag helst på hemmaplan. Igår önskade mina barn att få gå på MiniSats idag så efter jobbet hämtade jag dom och så åkte vi tillsammans till gymmet innan vi begav oss hem för middag.
Jag är glad att jag är så sjukt effektiv på att använda dessa 24 timmar av dygnet! 
 
Hur är ni? När föredrar ni att träna?
 
Jag är fortfarande så sjukt glad att jag under denna hektiska period har kostupplägget från FoodOchFitness att luta mig mot! Det gör väldigt mycket att slippa tänka på vad man ska äta när man har så mycket man inte tål. Mycket skönare att ha på papper och veta att resultaten kommer! 
 
Ni kanske kan försöka gissa er till dagens träning..?
Kommentarer

Föredrar helt klart att träna förmiddagar / senast kring lunch.
Men i vår kommer jag troligen spinna på eftermiddagar och lägga löpningen på eftermiddagar.

Skrivet den 16 Mars, 2016 - 16:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA