Veckosummering

KATEGORI: Skador | 2016-01-02 / 18:47:20
Idag kunde jag sätta punkt för en riktigt bra träningsvecka! Idag blev det rygg och bröst, det har faktiskt blivit ett favoritpass och det är så härligt att se hur det går framåt med allt skit som varit under hösten! Det är härligt när man även utan PT på plats kan öka i vikter på övningar.
 
Sen har jag en sjuk träningsvärk runt skulderbladen efter torsdagens nyårs PT-grupp som var riktigt rolig! Måste ha varit all krabbgång. Huh! 
I och med att det är runt skulderbladen som jag haft mina problem så blir jag lite extra nojjig, så nu på kvällskvisten så fick kroppen lite extra smörj i form av extra stretch och foamrullning. Och en riktigt varm dusch på det!
Så fort jag bara får tummen ur så ska jag faktiskt se till att basta riktigt varmt på gymmet. Finne som man är och allt!
 
Bra summering av träningsveckan! 
 
Ska försöka se till att summera varje vecka med några ord i min nya träningskalender så att det blir lätt att följa utvecklingar/skador mm.
 
(Ja, jag vet att det baraär lördag och jag pratar avslut på veckan men imorgon vankas det vilodag och en tripp till Disney on ice med barnen).
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA