Tro på sig själv

KATEGORI: Träning | 2016-01-15 / 11:58:06
Imorse när jag vaknade så kände jag att jag måste göra något, något häftigt och tufft inför min jobbhelg som väntar med långpass.
 
Väl på gymmet så satt det, personbästa i marklyft på egen hand utan PT. Baaaam! Bra start på helgen kan jag lova!
Jag matade rätt mycket marklyft idag, började med låga vikter för att sen panga på PB och köra fem gånger för att sedan sänka till förra personbästa och köra fyra. Sen gick jag ner på lägre vikter igen. Avslutade passet med lite andra goa övningar för insida-, baksida- och framsida lår.
Nu är jag stark inför helgen och jobbet!
 
Snögubben. Ja, det är inte en charmig vinkel att filma sig själv bakifrån när man kör marklyft med lite för mycket inskärning av byxor..
 
Vad hittar ni på i helgen? 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA