Jag har hittat hem

KATEGORI: Träning | 2016-01-08 / 06:49:40
Igår betade jag av en promenad på en timme i -20 grader till och från gymmet där det fick bli ett PT-pass på gymmet innan det var dags för jobbkväll.
 
I måndags och förra veckan hade jag en konstig känsla bakom skulderbladet igen och så nojjig som jag är så hissades alla varningsflaggor! Så det blev inte det planerade överkroppspasset med PT, det fick vi istället ta ikapp igår. 
Som min PT säger, hon kan läsa av mig och se vad för typ av dag det är för mig och vad för typ av träning som passar för dagen.
Igår var jag väldigt ofokuserad (det är en stor omställning när hela ens arbetet plötsligt ska göras på finska och sedan ska man koppla in till svenskan igen). Så det fick bli ganska basic-övningar igår, dock kan jag lova att det var tungt! Mycket bröst/biceps/triceps. Vi kunde komma fram till att just igår var inte en dag med explosiva övningar. 
Vänstern har ju verkligen återhämtat sig bättre än vad jag någonsin kunnat hoppas på! Men ofokuseringen märktes igår, jag måste nämligen fortfarande vara djupt koncentrerad för att höger och vänster ska arbeta lika mycket och göra samma rörelse. Igår var fokuseringen inte där helt hundra så vissa övningar hängde vänstern lite efter med. Tacka vet jag en-arms-övningar!
 
Nu väntar veckans sista pass på jobbet som jag ska avsluta med antingen kondition eller rörlighet, inte riktigt bestämt mig än.
 
Med rätt kläder klarar man av den värsta kylan!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA