Onödig info

KATEGORI: Vardag | 2016-12-01 / 14:24:20
Fy vilken hemsk natt! (Känslig onödig info) Fick feberfrossa och toppade på någonstans över 40 grader. Kroppen värkte något fruktansvärt och jag gick upp och klädde på mig alla kläder jag hittade och lindade in mig i fleecefiltar under täcket. Vaknade till av att jag höll på att kvävas av slem och fick stoppa ner fingrarna i halsen och dra ut det i flera olika nyanser.
 
Dagens läge är i soffan där hela familjen är parkerad, barnen är i allafall på bättringsvägen.
 
Igår tog jag fram en stor fläskytterfilé som jag tänkte skulle få gotta sig i ugnen hela dagen idag. Feberyr så lyckades jag få in den i ugnen strax efter nio imorse. Än har jag inte fått i mig något att äta idag så hoppas kunna fresta mig själv med den sen när den legat där i ca åtta timmar. Det som blir kvar av köttet idag tänkte jag göra en härlig gryta på imorgon. Hoppas bara man får lite smaklökar att glädjas åt.
 
Vi kämpar för fullt med att bli friska här hemma eftersom äldsta barnet fyller år i helgen och ska självklart firas lite!
 
Hoppas ni håller er friska där ute!
 
Bjuder på kissen som drömmer om att han är en superhjälte. Enligt barnen i allafall.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA