Kycklingröra med smak av dijonsenap

KATEGORI: Celiaki | 2015-09-07 / 20:16:00
Måste bara tipsa om denna supergoda kycklingröra som jag ätit till lunch både igår och idag! Sjukt gott!
 
 
För två portioner hade jag:
 
- Ca 250 gram kyckling (blev rester från den hela kycklingen som jag hade i ugnen i lördags)
- Ett paket bacon 
- En avokado 
- 2 msk honung 
- 1 msk dijonsenap
-Cayennepeppar
-Svartpeppar
 
Först stekte jag baconet och lät det ligga på hushållspapper ett tag för att bli av med lite fett. Sedan blandade jag avokadon som jag skurit i bitar med honung, dijonsenap och kryddorna. La sedan i bacon och kyckling och rörde om ordentligt. 
 
Jag åt detta med en fräsch sallad på babyspenat, tomat, gurka och paprika. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA