Tillbaka till verkligheten

KATEGORI: Träning | 2015-11-30 / 18:51:03
Jag hade verkligen en superhelg på mässan, tiden gick så fort och jag fick träffa massa nya spännande människor! 
 
Men igår började det klia i fingrarna efter att få komma tillbaka till gymmet! Det var härligt att få återvända idag! Jag hade tänkt mig ett överkroppspass eftersom jag gått och stått hela helgen, men tyvärr sa kroppen ifrån. Igår morse på tåget fick jag plötsligt superont i vad jag tror är bröstmuskeln... Förhoppningsvis bara träningsvärk eller någon liten skitsak som kom efter att jag bar en axelremsväska (eller legat konstigt under natten...?). 
 
Fick allafall bli ben, ett bra pass! Gjorde en övning som PTn tyckt att jag ska göra, men efter att jag gjorde den med henne engång blev jag lite avskräckt. Haha! Men något ville jag chocka kroppen med.
 
Jag hoppas att det här går över lika fort som det kom, inte riktigt välkommet kan jag garantera! På onsdag är det dessutom PT och då vill jag vara fit for fight! Jag hade dessutom planerat en grym träningsvecka, men ska lyssna på kroppen och slänga om lite i planeringen. 
 
Denna ingick i hatövningen...
Kommentarer
Fru Blomma  http://djuparehalsa.blogg.se

Vad kul det ska bli att titta lite mer på din blogg. Jag såg den just och hann läsa att du tappat en del kilon. Jag tycker det är inspirerande att läsa, jag har några extra kilon efter senaste graviditeten som verkligen är svåra att få bort. Ha det bra!

Svar: Vad kul att du hittat hit, välkommen!
Laura

Skrivet den 30 November, 2015 - 23:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA