Pure Science Nutrition

KATEGORI: Food och Fitness | 2015-11-28 / 21:33:16
Vilken fantastisk dag jag haft idag! Mina ben och fötter är helt slut, stegräknaren är nästan uppe i 20,000 steg. Halsen är torr och jag är nästan hes, men det har varit så värt det!
Så fantastiskt att locka folk att smaka på dessa undebara smaker på proteinpulver och BCAA som Food Och Fitness tagit fram. Helt svenskproducerat och det lanserades faktiskt till mässan igår. Varit sjukt kul att stå i deras monter och längtar efter morgondagen!
 
Ett fantastiskt team som jobbar bra ihop!
En av som som startat upp företaget, Danne längst till vänster ska dessutom tävla imorgon! Sjukt kul och intressant att se hans resa och få vara så pass nära in på såhär på slutet. Jag önskar honom all lycka till imorgon!
Han är dessutom den PTn som lägger upp träningen på Food och Fitness.
 
Massa smakprover! 
Vi har kokos/choklad, strawberry cheesecake, Belgian chocolate och vanilj på proteinpulver. Alltså dessa smaker, gudomliga! Kom och prova och passa på mer vårat mässerbjudande nu!
På BCAA har vi smakerna smultron och Pomadero. Inte alls så svåra att få ner som annan BCAA, dessa var som läsk och jag gick och smutta på dom hela dagen!
Det var så fantastiskt att se folks reaktioner när dom smakade, nästan alla trodde att vi hade blandat med mjölk eftersom smakerna är så skarpa och runda. 
Jag blev väldigt överraskad av kokos/choklad, den innehåller nämligen rostade kokosflingor och förut när jag smakat från andra märken har jag fått kvälvningar, men det här är det godaste jag smakat i hela mitt liv!
 
Kände mig nästan som en bartender när jag stod där och skakade shakes och serverade folk. Så himla kul!
 
Om ni kommer på mässan imorgon så måste ni se till att besöka oss i monter A27:35!
 
Nu har jag ätit middag och betat av ett avsnitt Orange is the new black, nu väntar duschen och sedan sängen för en lika spännande dag imorgon!
Kommentarer
Sandra

Vart beställer man kokos/choklad?

Skrivet den 01 December, 2015 - 23:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA