PT-söndag

KATEGORI: PT | 2015-11-22 / 15:49:11
Idag hade jag en efterlängtad PT-tid, inte för att det egentligen var så länge sedan som jag hade PT sist men nu när vi vet vad som är fel på min kropp så har det släppt så mycket och vi kan träna allting roligt igen! Inatt drömde jag till och med om min PT och att vi körde marklyft, precis vad som hade lovats till dagens pass! Det kändes grymt! Idag kände jag mig riktigt stark. Och i och med att vi inte har kört marklyft ordentligt på flera månader så kändes det riktigt bra. När jag värmde upp innan PTn kom så kände jag mig väldigt säker på tekniken och det stärker en förstås!
 
Vi jobbar mycket med att återuppliva min vänstra sida, den börjar hitta tillbaka med rätt bra fart! De flesta, eller ja det blev nog alla övningar kör vi en arm i taget eftersom högerarmen tar över så mycket annars. Jag fascineras av påhittigheten hos min PT, visst lär det ingå i hennes jobb men jag kan inte sluta imponeras. Jag vet att hon får gnugga energiknölarna lite extra när det kommer till mig. Som helt plötsligt idag så hade jag mycket snyggare teknik på vänstersida, lite lustigt när jag för bara två veckor sedan knappt kunde lyfta armen utan vikt ens.
 
Jag känner mig riktigt taggad nu, vi pratade lite om alla möjligheter som jag har nu för att uppnå mina mål och om hur jag kan tänka på att lägga upp träningen varje vecka. Det bara kliar i fingrarna inför varje kommande pass till veckan! Nu lägger jag all fokus på att bli den där Hulken som jag strävat efter!
 
Övertaggad med skräckslagen förtjusning inför dagens PT-pass.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA