Organic Bodywork

KATEGORI: Skador | 2015-11-15 / 15:39:34
Jag har ju lovat mig själv att börja vårda kroppen mer med minst ett pass yoga/rörlighet eller någon av de varma klasserna på Sats minst engång i veckan. 
 
På dagens agenda stod det 45 minuter Organic Bodywork. För er som inte vet så hålls detta pass i en sal med 38 grader. Varmt och svettigt.
 
Det är inte helt lätt på dessa pass, varken fysiskt eller psykiskt just nu. Det är otroligt påfrestande och psykiskt tungt när kroppen inte lyder. Det krävs så stor och full fokusering på att aktivera vänster sida. Jag tänker och tror att jag lyfter och håller så bra, men just vänstra sidan kopplar inte. Med full fokus och ansträngning kan jag få upp vänster arm, men sen vill den inte stanna där. Jag håller och håller men ser i spegeln hur armen sjunker. Som ni förstår, väldigt frustrerande att inte veta vad som är fel.
 
Jag vet inte riktigt heller om jag ska hoppas på att någon av mina magnetröntgen ska visa något eller inte. Börjar känna mig tom på idéer på vad detta elände kan vara!
 
Svettmaraton! 
 
På eftermiddagen spratt det i kroppen så betade av en timme på crosstrainern på hemmaplan! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA