Food & Fitness

KATEGORI: Inspiration | 2015-11-11 / 17:40:00

Jag har precis fått bli ambassadör för ett hälsoföretag som heter Food och Fitness. Detta tycker jag är superkul då jag verkligen brinner för att hjälpa andra att nå sina mål! Jag vet själv att om man bara vill så går det! Ingenting är omöjligt!


Min resa har gått upp och ner, precis som det nästan alltid gör. Det har inte varit en dans på rosor! Speciellt inte när min kropp varit så klen att jag åkt på skador lite då och då. Att genomföra en så stor viktminskning på egen hand är verkligen inte lätt eftersom man lätt kan få näringsbrist!
De gånger som jag känt att jag fastnat är jag otroligt glad över att jag faktiskt sökt mig till någon kunnig inom området! Förut när jag fastnade så blev det så himla lätt att man gav upp och så hade man plötsligt lagt på sig massa onödiga kilon igen!


Så mina vänner, tveka inte att investera i er själva! Många säger att dom inte har råd, men så försöker jag förklara hur mycket pengar man faktiskt lagt på allt onyttigt som man stoppat i sig, det drar fort iväg till stora summor pengar.


På Food och Fitness kan du få individanpassade tränings- och/eller kostupplägg. Det finns flera olika paket att välja på och självklart olika längder eller varför inte ta ett kom-igång paket?


Du har inte bara glädje och nytta av detta just de veckorna du väljer, du kommer att få ett helt nytt förhållningssätt till mat som kommer att hjälpa dig resten av livet!


Du har tillgång till en online-PT och kan närsom helst skicka iväg en fråga om du undrar något, detta besvaras alltid inom 24 timmar.


Du kan bland annat välja ett gravidpaket där du får bra hjälp för att hålla igång under graviditeten och efter det kan man hoppa på ett efter-förlossningsprogram.


Det finns deffpaket, bygga muskler-paket, kom-igång-paket, fitness-paket, senior-paket mm. Finns helt enkelt något för alla! Du kan även välja att bara ta hjälp med antingen kost eller träning.


Du kan dessutom använda dig av Friskvårdscheckar!


Tveka inte att höra av dig! Lämna en kommentar eller släng iväg ett mail till mig på [email protected]

 

Vill man så kan man!
 
Trackback

STARTSIDA