Att se inför framtiden

KATEGORI: Food och Fitness | 2015-11-14 / 15:00:13
Så länge jag kan minnas har jag alltid velat gå ner i vikt. Så har man kört igång, tappat några kilo och på grund av att man gjort helt fel så har man tappat motivationen och istället gått upp det man gått ner och lite till. Så såg mitt liv ut innan jag fick barn.
 
Men efter andra barnet, när sjukdomarna haglade in och kroppen var så trasig så var jag tvungen att göra någonting. Jag är inte den som kan skylla min övervikt på graviditeter, tyvärr så var jag stor redan innan. Men så stod jag där, mamma till två små som jag skulle behöva skydda i så många år framöver. Jag kunde inte lita på min egen hälsa, kunde inte lita på att jag skulle finnas där för mina barn. Så den här resan jag har gjort, det har varit en början på en livslång resa som jag vill vara säker på att jag kan dela med mina barn.
 
Eftersom jag själv är mamma till två så tycker jag att dessa paket är någon jag verkligen vill rekommendera!
 
Gravidpaket: Detta paket passar bra för dig som känner att du vill hålla igång under din graviditet men är lite osäker på hur du ska träna. Du gör dig själv en björntjänst genom att vara så aktiv du bara kan under din graviditet, du ska se det som bra uppvärmning inför förlossningen! Självklart är även detta paket anpassat just efter dig och du får ett komplett schema för både kost och träning hur långt gången du än är! Det som är bra är att det kan passa både dig som är van men även dig som är nybörjare.
 
Så gör dig själv en tjänst redan nu och investera i dig själv! 
 
Pris 1500 kr
 
Efter förlossningspaket: Efter att du gått igenom en enorm utmaning med din kropp med både graviditet och förlossning så kan det vara skönt att komma igång med träningen. Det är väldigt viktigt att gå försiktigt fram för att inte skada kroppen. Med detta paket som anpassas efter DIN tid, ork och just DITT välmående så får du ett säkert träningsschema. Om du vill kan du kombinera detta med ett individanpassat kostschema där det självklart tas med om du ammar eller har andra förutsättningar. Om du dessutom väljer ett nytt program efter detta eller kombinerar med ett annat paket så får du hela 1000 kr rabatt på det paketet!
 
Pris 1500 kr
 
Jag är mig själv evigt tacksam för att jag valde ett liv som kommer ge mig så många fler 
friska år med mina barn
 
Kommentarer
Tigerhonan  http://nouw.com/tigerhonan

Oj vilken resa du har gjort. Grymt!

Svar: Tusen tack!
Laura

Skrivet den 17 November, 2015 - 13:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA