Onepwo

KATEGORI: Fitnessguru | 2015-06-22 / 15:44:01
Hallo!
Hur har ni det där i den svenska sommaren? Jag håller på och njuter av min sex veckor långa semester :)
 
Ikväll är det dags för ett PT-pass så tänkte ladda upp lite extra med Fitnessgurus nya onepwo. Har ni provat den? Jag har den i smak av apple.
 
Den är helt kalorifri och ska ge intensiv och ihållande energi. Den ska även hjälpa till vid fokus och ge bättre styrka.

Det jag gillar med den är att den även ska ge minskad mjölksyra och förbättrad uthållighet. Tydligen ska den ge en kick på fettförbränningen också! 

Första gången fick jag en lite läskig stickande känsla som började runt munnen och spred sig lite längs kroppen. Haha, låter väl hemskt. Men nejdå, det påverkade inte träningen negativt och det kändes verkligen som att den spred sig i kroppen för att utgöra precis allt den lovat.

 
Kommentarer
Oslofru  http://www.oslofru.com

VIlken inspirerande och fin blogg du har :)

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 22 Juni, 2015 - 15:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA