Intervaller

KATEGORI: Träning | 2015-06-24 / 13:44:08
Hallo!
Idag var det dags för att jobba lite extra med hjärtat, alltså konditionsbiten. Eftersom jag valt att lägga löpningen lite åt sidan så får jag helt enkelt hitta andra sätt att få upp flåset på ordentligt. 
 
Och inte finns det väl så många som vill säga att kondition är favoriten? Ja, så är det inte i mitt fall heller så gäller helt enkelt att hitta en stil som passar just dig. Jag gillar att pressa mig till maxgränsen, jobba med hela kroppen och verkligen känna att jag lever! 
 
Dagens pass såg ut på följande sätt:
- Uppvärmning fem minuter crosstrainer.
- 2 minuter rodd, 1 minut vila X 4
- 1 minut cykel, 1 minut vila X 4
- 1 minut skidmaskin, 1 minut vila X 4
- 1 minut upphopp, 1 minut vila X 4
- 1 minut burpees, 1 minut vila X 4
- 1 minut repmaskin, 1 minut vila X 4
- 15 stycken (magövningen där man "hänger" på underarmarna och tar upp knäna) X 4
 
Behöver jag säga att det blev svettigt?
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA