Gröna Lund

KATEGORI: Familjelivet | 2015-06-28 / 22:07:39
Idag har jag och familjen betat av en "måste göra" på den årliga listan på somrarna, nämligen Gröna Lund.
 
Båda ungarna längtar och är sjukt modiga med att åka allting! Väldigt mycket modigare än jag också...
Det var svårt men för barnens skull var jag modig och åkte Lilla Frittfall. Uh 😨 Första gången så började jag gråta. Haha. Andra och tredje gången kände jag mig ganska tvungen eftersom K var iväg med pappa och åkte alla värstinggrejerna och jag och E hängde på barnsidan. Men lilla E övertalade mig. Haha!
 
Jag är väldigt imponerad över barnen. Vi kom till Grönan till öppning och har precis landat hemma. En hel dag med bara en liten glasspaus! Onödigt att lägga tid på en riktig matpaus. 
K är modig han, han åkte den värsta av dom värsta och mammahjärtat brast nästan ut i gråt. Kunde inte vara i närheten när han åkte vissa.
 
Och stort eloge till Grönan! Eftersom K har sina diagnoser så har han rätt till ledsagare som får gratis inträde och gratis åk! Så både jag och pappa kom in. Sjukt skönt med 540:- för inträde och åkband för hela familjen! 
 
En underbart lyckad dag med familjen! 
 
Lilla Frittfall. Min stora skräck.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA