Christopher Silfverbielke

KATEGORI: Vardag | 2015-06-29 / 18:48:54
Gav ju er lite boktips här om dagen och tänkte komma med ett annat tips! Antingen om ni väljer att njuta av dom i bokformat eller väljer Storytel som jag själv föredrar. 
 
Det här var den första serien som jag fastnade för och var de första böckerna som jag lyssnade på.
 
Bilderna är lånade från Google 
Här är det Dag Öhrlund och Dan Buthler som verkligen lyckats! 
Jag fångades direkt av dessa kriminalromaner! Dessa handlar om en riktig psykopat och seriemördare.
Jag levde mig helt in i böckerna och kände mig till och med ofta jagad av polisbilarna som jag såg. Haha!
Christopher Silfverbielke som man får följa genom alla böcker är verkligen klockren! Nu när jag lyssnat igenom alla sex böcker så känner jag till och med att jag saknar honom.
 
Trevlig läsning! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA