Nio år

KATEGORI: Familjelivet | 2015-07-15 / 16:29:24
15 juli 2006. 
 
Idag är det nio år sedan jag och min man förlovade oss. Kommer ihåg den kvällen/natten, haha. Inte mycket romantik i den kvällen egentligen. Bara ett gräl som avslutades i förlovning. På krogen dessutom. 
 
Men eftersom vi är gifta är det ingenting som vi egentligen firar så mycket, då är ju bröllopsdagen mer betydelsefull. Vissa år har jag fått ett smycke eller så, annars så pussas vi bara och grattar varandra över att fortfarande stå ut. Haha, inte riktigt så illa kanske då.
 
Vad hittar ni på idag?
 
Själv ska jag dra iväg på lite tjejkväll med frugan. Blir Magic Mike XXL på bio. Är det några hunkar med? Någon som sett den?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA