Bara viljan som krävs

KATEGORI: Träning | 2015-07-01 / 12:44:03
Hallo!
Känns väl härligt att temperaturen är på väg mot rätt håll nu äntligen? Igår tog jag och familjen vårt pick och pack och drog till landet på obestämd tid. En överfull bil med mammans packning som såg ut som att vi skulle flytta (självklart familjens packning också), två katter och så man och barn. Tur att det inte tar mer än lite mer än 1,5 timme att köra.
 
För mig handlar semestern om att må bra, göra det man mår bäst av och njuta av all tid. Det som får mig att må lite extra bra i mitt liv är träningen, därför är det en självklarhet för mig att träningen ska tillhöra livet här på landet också. Utan ett riktigt gym får man göra det bästa av situationen. Jag har med mig lite vikter, gummiband av olika slag och hopprep. Sedan har jag ju hela naturen att ta del av! Bara fantasin som sätter gränser! 
 
Idag har jag hunnit med en PW innan frukost och sedan det första flåsiga passet. Superkul!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA