Mördarflugan

KATEGORI: PT | 2015-12-07 / 18:15:29
Jag hade laddat upp både fysiskt och mentalt för att få det starkaste PT-passet idag! 02.30 kommer min dotter upp inatt och säger att hon har en fluga i sitt rum, en fluga som jag såg när jag var och tittade till henne under natten och hoppades att hon inte skulle märka av den. Man känner ju sin dotter och då visste jag att det var helt kört resten av natten. Mer död än levande imorse efter att ha lämnat sonen på skolan så fick dottern följa med mig och gå på MiniSats, kändes inte schyst att lämna henne på förskolan efter den usla natten eftersom jag ändå är hemma. Kände mig lite som en zombie och halvdeppig över att passet inte skulle bli som jag tänkt mig.
 
Tur i oturen så har jag den bästa PTn. Det är som att så fort man berättar för henne att man är extra trött eller något annat så tar hon i lite extra för att jävlas, lite som att sparka på den som redan ligger ner (fast i positiv riktning). Vi började med lite marklyft, och för att väcka mig till liv lite extra så höjde min PT rejält med vikter mot det jag tog förra veckan. Vilken känsla, inget daltande här inte!
 
Efteråt körde vi mycket rygg och bröst. Det är väldigt förvånande hur pass bra min vänstra sida hittat tillbaka! Det är inga problem med vikter på vänster längre, utan nu kan vi utgå från max på båda sidor. Dock så är vänster fortfarande lite trög, har fortfarande problem med att vara explosiv på den sidan. Men det kommer väl det med!
 
Vi avslutade med några övningar som brände rejält baksida lår och rumpa! 
Förra veckan hade jag en grym träningsvecka, och satsar självklart på att denna blir minst lika bra. Kan väl vara svårt att misslyckas när det vankas tre PT-pass på en vecka. PUH!
 
Väl hemma blev det lunch och sedan fick barnet dejta Netflix medans mamman blundade en stund i soffan, välbehövligt!
 
Viktigt att ladda kroppen med rätt bränsle!
Till middag blev det pulled pork med potatis, morot och kålrot som varit i ugnen. Och en grönsallad till.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA