Sats

KATEGORI: Träning | 2015-04-25 / 15:35:35
Igår, från någonstans fick jag en enorm längtan efter Sats. Jag tränade ju på Sats i några år innan jag förra sommaren bytte till ett då nyöppnat gym. Det var bättre tider, billigare, bättre barnpassningstider och ja nytt och fräscht. 
 
Det kändes då i hjärtat att säga upp Sats efter att ha haft båda i några månader (inte ekonomiskt hållbart så länge med båda) men hade bindningstid på ett år på det nya. Nu har debindningstiden gått ut och jag kände bara att jag måste besöka Sats.
 
Sagt och gjort. När jag kom in där kändes det som att jag var hemma igen, det är här hjärtat har sitt hem.
Jag är mer än nöjd med det gymmet jag tränat på, men i och med min skada så känner jag mig på något vis säkrare och tryggare på Sats, dessutom finns det några klasser som jag saknat! Längtar till första gången jag får till ett HotMojo pass!
 
 
Välkommen in i mitt liv igen älskade Sats.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA