Intervaller och Organic Bodywork

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2015-04-26 / 16:22:36
Så otroligt skönt pass jag hade idag! Började med 33 minuter intervaller på löpbandet, det blev verkligen svettigt!
Drypande svettig och genomblöt var det dags för det jag verkligen saknat med Sats, nämligen Organic Bodywork. 45 minuter av värme, jag kände verkligen hur min kropp njöt! Förra året när Sats började (allafall den Sats jag tränade på) gick jag på passet några gånger. Vilken skillnad det var nu! Det har ju hänt en del med min kropp, tappat många kilon och byggt på många nya muskler. Är faktiskt stolt och imponerad över mig själv över hur bra det gick på övningarna, trodde jag skulle vara mer som ett knakande kylskåp. Flera gånger under passet sa jag till mig själv 'Fan vad grym du är, det här går verkligen strålande!'. Vilken känsla att känna så!
 
Efter passet lämnade jag gymmet svävandes på rosa moln och ett stort leende på läpparna. 
 
Resten av söndagen spenderades med en storstädning på hemmaplan. Imorgon ska jag börja jobba igen efter att ha varit hemma i fyra veckor, gäller att förbereda sig mentalt! 
 
Skadan känns sjukt mycket bättre. Jag bygger sakta men säkert upp styrkan i vänster arm igen, jag tror att det här gymbytet verkligen kommer göra susen för min läkning! 
 
 
Nu blir det en härlig grillad middag!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA