Keso yoghurt

KATEGORI: Mat | 2014-09-30 / 20:57:47
Som jag skrev en dag så provar jag mejeriprodukter igen och ville självklart prova denna nyhet från Arla:
 
Har ni provat denna? Vad tyckte ni?
 
Jag valde mellan att köpa denna eller den som är smaksatt med hallon, men eftersom den med smak innehåller socker så fick det bli den naturella.
 
Om jag är imponerad och såld? Nja, förstår inte riktigt skillnaden på denna och den vanliga keson. Ska det här vara keso blandat med yoghurt? Det var så jag förstod det i alla fall, och då känner jag att den borde vara extra krämig och mumsig. Men helt tvärtom tyvärr, jag tycker denna kändes torr. Kändes som att dom där klumparna fastnade överallt och man fick kämpa.
 
Tur att jag hade två satsumas också, för det var nästan som att jag behövde äta satsumas samtidigt för att få saften från dom och lyckas svälja ner allt. Som sagt, inte imponerad. Tyvärr en besvikelse. 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA