Quest Cravings Peanut Butter Cup

KATEGORI: Mat | 2014-11-10 / 18:01:00
Jag köpte ju en Quest Cravings Peanut Butter Cup när jag var på Allt för hälsan mässan i lördags och det är några som frågat vad jag tyckte om den. Till att börja med, bilden på förpackningen kan inte alls relatera till hur den faktiskt såg ut och smakade.
 
Jag hade förväntat mig något underbart sött och gott. Lite krämigt med kanske nån underbar rinnande kolasås inuti.
 
Första tuggan och jag visste inte riktigt vad jag skulle känna. Det var så inte vad jag hade förväntat mig. Jag försökte få i mig hela (hade egentligen tänkt äta båda som låg i), men tillslut fick jag verkligen skölja munnen och på så vis få hjälp att svälja ner allting som jag hade i munnen. Efter att ha fått i hela så kände jag ´som en sandstorm i munnen´.

 Bilden är lånad från Google.
 
Jag kommer absolut inte köpa denna fler gånger. Dessutom så smulade den väldigt mycket också! Jag är egentligen inget stort fan av Questbars, finns inte många smaker som jag tycker är ok. Finns många andra bars som jag hellre köper!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA