Allt för hälsan - Mässan

KATEGORI: Hälsa | 2014-11-09 / 13:50:00
Igår hade jag en sjukt bra dag! Skulle ihop med mitt #teamjustcheck gäng gå på Allt för hälsan mässan för att sedan dra vidare in till stan och äta middag. Sjukt kul att få träffa så många medlemmar live, synd dock att inte ännu fler kunde vara med! Självklart blev det shopping för min del, här ser ni vad jag gick och släpade på hela kvällen:
 
Proteinpulver och bars från Svensk Kosttillskott, det var sjukt bra priser så klart att man nappar! Två par stödstrumpor, två questbar och en Quest Cravings Peanut butter cup (omdöme om denna kommer!).
 
Här ser ni en del av gänget när vi poserar hos Celsius.
Bilden är från Celsius Sveriges Facebook sida.
 
Sedan var det middag på Olearys i Norrtull och för mig blev det Grillad lax med Jack Daniel glace som serverades med bakad potatis och aioli. Supergott!
 
Jag vill tacka alla inblandade för en sjukt rolig dag och kväll, hoppas vi se snart igen!
Kommentarer

Saaaaaaaknar dig reeeeedaaaaaaan!! <3

Svar: Pussegull
Laura

Skrivet den 10 November, 2014 - 13:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA