Det närmar sig

KATEGORI: Livsstilsrådgivare utbildning | 2014-03-20 / 21:15:02
Dagen började tidigt, först var det jobb som gällde och efter det ett pass på gymmet självklart. När barnen var hämtade från förskolan så var det riktig julafton för mig här hemma!
 
Så spännande! Mitt kurslitteratur har äntligen kommit.
 
Och så kom min nya kamrat.
 
Ser så sjukt mycket framemot pluggandet och är så stolt över mig själv som äntligen ser till att förverkliga en av mina största drömmar någonsin!
Sitter just nu vid min nya pärla, väldigt annorlunda. Har ju tidigare mest använt mig av telefonen eller min übergamla dator. Denna nya pärla kom med Windows 8, det är väldigt annorlunda kan jag lova!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA