Helgens slut

KATEGORI: Familjelivet | 2014-12-14 / 19:40:00
Egentligen är det bara fredag nu, men eftersom jag jobbar 8-20.45 både lördag (igår) och söndag (idag) så passade jag på att tidsinställa inlägg (så gårdagens inlägg var också tidsinställd..).
 
Mina helger är alltid såhär långa, egentligen ska man även jobba från 12 på fredagen (alltså den riktiga idag just idag, haha!) men jag hade (har) tagit föräldraledigt för att kunna gå på barnens lucia. Mini hade övat så länge och var verkligen taggad på lucia. När hon fick veta att jag skulle jobba och inte skulle kunna komma så blev hon sjukt besviken. Och eftersom jag har möjlighet att ta ut mina föräldradagar så var det ett självklart val! Hade aldrig velat missa hennes lucia! Som hon har övat och så duktiga som dom alla var i hennes grupp! Stolt mamma!
 
Men äntligen kommer helgen vara slut! För många andra betyder det väl måndagsångest. Men jag ska njuta av att få vara på gymmet! Blir till att prova på något nytt pass igen och bara njuta. Njuta av känslan och njuta av att få vara där. På mitt älskade gym.
 
Hoppas ni alla haft en trevlig helg för nu tänker jag ta helg i två dagar (måndag och tisdag!).
 
 
Kommentarer

Mer förvirrande blogginlägg var det sällan jag skådade.

Svar: Nångång måste jag bjuda på mitt rätta jag
Laura

Skrivet den 15 December, 2014 - 13:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA