I pluggandets värld

KATEGORI: Livsstilsrådgivare utbildning | 2014-04-08 / 21:18:10
Man skulle ju nästan kunna tro att jag kan koncentrera mig på att bara plugga om dagarna nu när jag ändå är sjukskriven. Tyvärr så är inte fallet så. Men visst klämmer jag in så mycket plugg jag bara kan mellan alla läkarbesök, akupunkturbesök, sjukgymnastbesök, BUP-besök med barnet och så den träningen som jag kan just nu. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det ju "bara" promenader just nu. Absolut inte för att underskatta promenader, men gymmet är liksom en helt annan sak. Idag har det i allafall blivit två stycken 70 minuters promenader.
 
Idag har jag passat på att pimpa till lite i min plugghörna. Även kallat kontor.
Haha!
 
Nu börjar vi komma till de mest intressanta uppgifterna!
Pirrar i hela kroppen!
 
Det är MYCKET att läsa.
Den allra tråkigaste texten finns på lakartidningen.se
Haha! Rätt tråkig layout på sidan, och det gör mycket!
 
Förövrigt går det bra med pluggandet. Kommit väldigt långt!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA