Det tar sig

KATEGORI: Livsstilsrådgivare utbildning | 2014-04-13 / 10:37:16
Vet ni hur sjukt det känns? Jag är ett steg närmare min dröm, mitt stora mål. Ikväll kommer jag skicka in delkurs 1 av block 1 i min Livsstilsrådgivarutbildning. Kanske inte säger så mycket för er. Men hela utbildningen är uppdelad i tre block och det första blocket i två delar. Och ja, ikväll skickas första delen in. Fy fan, det närmar sig. Den dära drömmen är snart uppnådd. Tänk att JAG,fixar även detta.
 
Har kollat på kursupplägget och det verkar som att del i av block 1 är den som är tyngst, och alltså den delen som jag redan har klar. Jag kan inte fatta det. Jag fixar verkligen det här! 19 sidor skrivet, det har varit mycket plugg den här första delen! Ser så sjukt mycket framemot resten. Köpte ju även samtidigt ett kostuppläggningsprogram (man kunde även få använda en gratisversion genom skolan om man ville men jag valde att köpa det riktiga programmet så jag har det inför framtiden) och verkar som att vi i nästa delkurs ska använda oss av det programmet väldigt mycket. Iih!
 
Jag har så mycket planer och tankar för framtiden. Tänk vad grymt det kommer bli.
 
Mycket plugg och mycket slit, men det är det värt!
 
Kommentarer
eva

Bra jobbat! Duktig du är som har tagit tag i gör det du vill hålla på med. Med 2 barn och jobb och allt annat i livet så är det strongt gjort tycker jag!! eva :)

Svar: Tack så mycket!
Laura

Skrivet den 13 April, 2014 - 18:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA