Den första fastedagen

KATEGORI: 5:2 | 2014-04-10 / 18:04:00
Trodde faktiskt att dagen skulle bli värre, men tycker det har gått förvånansvärt bra. Nu håller dagen på att lida mot sitt slut (nästan iaf, blir tidigt i säng idag pga alldeles för få timmars sömn förra natten).
 
Låter bilder tala om dagen:
Började dagen med en kopp svart(!!!) kaffe (har annars mjölk i
men tänkte att på fastedagarna kan jag offra mig och dricka svart)
innan jag lämnade barnen på dagis och fortsatte med en PW på
lite över en timme.
 
Inte helt fel väder att ta en promenad i!
 
Trodde jag skulle ha dött i hunger när jag kom hem,
men inte det så tog en dusch och fixade iordning mig för dagen
innan frukost.
Till frukost blev det havregrynsgröt med
0,5 dl minimjölk.
 
Efter att ha varit på BUP med K så blev
det mellanmål i bilden.
En caseinshake och ett äpple.
 
Vid middagen ville jag göra familjen sällskap
och åt två kokta ägg.
 
Mer spännande än så har det inte varit matmässigt idag.
Längtar dock efter frukosten imorgon <3
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA