Träningsdagbok, 15 januari, Fitnessfighten dag 15

KATEGORI: Träning | 2013-01-15 / 19:19:00
Idag var det jobb 7-16 som gällde och direkt efter det träning. Efter det var det gott att få i sig middag och en kopp kaffe för att sedan sitta och gosa i soffan med mitt bebishjärta (hon blir snart 2,5 men är ändå min bebis).
Idag körde jag upplägget med tio minuter cardio som uppvärmning och sedan tio minuter cardio igen efter övning 1-3 x2.

Borde nog klappa mig själv lite extra på axeln som faktiskt håller igång med träningen (och kosten också för den delen..) så pass bra trots att jag jobbar väldigt mycket och faktiskt har man och två barn också. Men på någon sätt har jag så svårt, har så jävla svårt att tycka att jag är så jävla bra.
 
Det är så kul när man märker att man inspirerar andra. Min kollega har gått och tänkt så mycket på den här Fitnessfighten och ställt massa frågor. Idag gav jag henne adressen till några bra hemsidor som hon kan besöka. Jag älskar när folk undrar saker, och blir så otroligt glad om jag kan hjälpa till eller inspirera!
 
Sen så smider jag planer för kommande månader. Nu är jag halvvägs med Fitnessfighten och sedan står jag där på mina egna ben. Nu längtar jag faktiskt lite efter att stå där och bestämma allt själv. Jag ska läsa på och bli duktig på det här! Och dessutom klara mina mål!
Jag har lite som händer träningsväg nu i år som jag bara måste fixa! Och har jag bestämt mig så blir det så.
 
Idag har jag dessutom lite av en träningsvärk i magen, eller på sidan av magen. Välkommen min älskade träningsvärk, du är efterlängtad!
 
Ja, detta vart väl inte direkt någon typ av träningsdagboksinlägg som rubriken påstår, men ett inlägg i allafall!
 
Jag och mitt sjuka bebishjärta igår
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA