Over and over again

KATEGORI: Träning | 2013-01-13 / 20:15:18
Det skrivs inte så mycket träningsdagböcker nu. Jag tränar varje dag enligt Fitnessfighten, och eftersom träningen där är rätt likadan varje dag så finns det inte så mycket att skriva. Jag har ökat i vikter på övningarna och känner att jag utvecklas. 
 
Den tiden jag har vid datorn/telefonen använder jag mest till att söka info. Vill bli fullärd och helt säker när jag står där 1a februari på mina egna ben sen många månader tillbaka. 
Det kommer bli grymt och jag kommer äga!
Så mycket motivation och vilja nu!
 
Mina 100 dagar är bra! Vill aldrig någonsin återgå till samma beroende som engång i tiden.
Socker är en drog.
Kommentarer

Heja heja! :)

Skrivet den 14 Januari, 2013 - 06:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA