Fitnessfighten dag 1

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-01 / 19:15:00
So far so good.
Snart har den första dagen med Fitnessfighten passerat, inga konstigheter här inte! Idag har jag följt kostupplägget duktigt, verkligen försökt se till att få äta någonting var tredje timme.
 
Jag var väldigt taggad inför denna dag, och det är jag fortfarande. Om jag verkligen trivs jättemycket med Fitnessfighten så kan det hända att jag hoppar på 3-månaders eller 6-månadersprogrammet sen. Återstår att se!
 
Det enda som inte har känts helt ok i kroppen idag är bristen på sömn. Antar att ingen missat att det var nyårsafton igår, och för mig ringde klockan 05.00 imorse. Ändå fått mycket gjort idag! Först jobbat, sedan storhandlat, tränat, lagat två olika middagar och nu sitter jag här nyduschad och ska faktiskt lägga mig okristligt tidigt ikväll!
 
Min frukost imorse. Helt ok va?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA