Att se framåt

KATEGORI: Träning | 2013-01-13 / 09:41:13
Det här året har börjat bra. Träningen och kosten enligt Fitnessfigten går som på räls, och mina 100 dagar utan allting onyttigt har aldrig gått enklare.
Igår var vi bortbjudna på födelsedagsfirande, där bjöds det på massa hembakat fika. Jag hade med mig Kesella och ett äpple, det var faktiskt inte alls svårt att motstå allt det som fanns till fikat! Vi blev även bjudna på middag, och när jag såg all buffémat dukas fram så kom suget fram. Men kan även bero på att kroppen kände att det var dags för mat. Men jag var duktig och höll mig till min matlåda som jag hade med mig! Hade förvarnat innan att jag inte kommer äta det som bjuds på och att jag kommer ta med mig egna matlådor.
 
Jag ser att det här kommer att bli ett fantastiskt år. Jag ser framemot nya andra utmaningar som kommer i år. Här om kvällen när jag låg i sängen så snurrade tankarna för fullt, mest angående kost och träning. Jag känner mig så himla säker och motiverad nu, det här kommer bli bra. Jag vet hur jag kommer att lägga upp kosten och träningen framöver, det ger mig en stor trygghet.
 
Idag är det dag 13 av 365. Jag har 352 dagar kvar i år att vara lika grym som jag varit de första 13 dagarna av detta år.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA