Träningsdagbok 2 februari, Underkropp

KATEGORI: Träning | 2013-02-02 / 18:33:43
Imorse åkte jag till Väsby för att träna med Emelie igen. Vi hade redan förut bestämt att när jag var klar med Fitnessfighten så skulle vi köra ett underkroppspass ihop så hon fick slakta mina ben och rumpa.
Kul att köra lite andra program nu! Och så att man fokuserar på en del i taget, och variation varje dag! Så otroligt skönt och välbehövligt!
 
Som uppvärmning körde vi rodd i intervaller. 1 minut rodd och 30 sekunder vila, 10 intervaller. Blev alltså 10 minuter aktiv rodd.
 
Det var väldigt mycket folk på gymmet, många fler än förväntat för att vara lördagmorgon. Precis när jag tänkte "Undra hur länge dessa människor kommer fortsätta med sin träning efter nyårslöftet" så säger Emelie "Och undra hur många av dessa är här på grund av sina nyårslöften?". Haha lite samma tanke där.
Tyvärr är det ju så att många ger massa nyårslöften om att man ska bli så hälsosam och börja träna så mycket. Inte alltid sånt håller så länge. Synd för dom, men kanske inte lika synd för mig som tycker om att ha massa plats på gymmet. Haha!
 
Nu när jag blivit klar med Fitnessfighten så har jag ju börjat äta lite annorlunda. Lite mer kolhydrater, men fy så ont i magen jag får! Ursäkta informationen men känner mig otroligt gasig och svullen :/ Äter inte så mycket mer pasta nu än vid Fitnessfighten, men så pass i allafall att magen reagerar. Suck. Det är på min laktosintolerans. Kul. Jag vill inte och kan inte köra LCHF. Några andra tips på hur jag kan lägga min kost?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA