Träningsdagbok 1 februari, Mage + Spinning

KATEGORI: Träning | 2013-02-01 / 18:53:19
Igår kom jag på idéen att gå på ett spinningpass 6.30 idag, på min lediga dag. Sagt och gjort. Klockan var satt på 5.45, men eftersom jag sov så uselt inatt så låg jag vaken länge och gick upp 5.30. Drack mig en proteinpulverdrink innan jag begav mig till gymmet.
Väl där så körde jag lite magövningar innan spinningpasset började. Svettigt värre! Tror jag sist var på spinning i slutet på november/början på december. Så sjukt bra konditionsträning! Riktigt givande och väldigt skönt att ha träningen gjord så tidigt.
 
Efter passet kom jag hem och åt frukost. Finns nog ingen gång som frukost smakar godare!
Haha, och jag fortsätter lite i Fitnessfightenandan. Allafall när det gäller frukost och mellanmålen.
 
p.s Har ont i rumpan efter sadeln. Samma sak varje gång, måste köpa en sån mjuk grej som man sätter på sadeln!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA