Fulle rulle

KATEGORI: Allmänt | 2013-02-26 / 19:36:49
Oj, dagarna går och massa händer.
Förra veckan fyllde jag år så fredag-söndag spenderade jag och mannen min på lyxhotell i Göteborg. Var en underbar helg med massa mys och vi hade det så härligt med varandra. Inte alltid man bor så lyxigt på hotell, det knackades på dörren och bjöds på choklad och konjak. Haha, passande för mig med mina 100 dagar? ;P Men var tanken som räknades i allafall!
 
Det blir inte mycket bloggande nu, en liten bloggsvacka. Jag jobbar och tränar på som vanligt. Jag trivs på jobbet och lyckas kombinera det otroligt bra med både träning och familjen. Träningen har blivit av varje(!!) dag, och även tagit mig till gymmet varje dag. Det känns så otroligt skönt att äntligen ha hittat en balans mellan allt.
 
Och det bästa som hänt. I lördags när vi var i Göteborg så ringde min mans gamla chef till honom, hans chef för många år sedan. Han hade hört att min man blivit varslad och undrade om han ville ha jobb. Igår var han och pratade med honom och hade fått börja direkt igår kväll men kunde inte ta det eftersom jag jobbade kväll igår. Men imorgon börjar han, och det är så otroligt skönt! Visst blir det lite snålt den här och nästa månad, men vi klarar oss. Det har vi alltid gjort.
 
Det går bra nu kompis.
Kommentarer

Så härligt för er!

Skrivet den 26 Februari, 2013 - 21:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA