Yoga

KATEGORI: Träning | 2012-09-18 / 11:25:50
Ofta när jag känner mig väldigt hård i kroppen, som idag på grund av den dödliga träningsvärken så brukar jag yoga. Gjorde det även idag, känner hur kroppen mjukas upp och många spänningar börjar släppa. Försöker se till att yoga ungefär en gång i veckan, annars så känner jag efter ett tag hur kroppen nästan skriker efter det!
 
Vissa saker tog emot ordentligt! Som att sätta sig ner på golvet för vissa övningar. Fast det var ju inte självaste övningarna som gjorde "ont" utan bara när jag skulle förbereda mig för dom, just som att gå ner på golvet eller komma upp.
 
Men nu är det gjort och känner ny energi i kroppen, riktigt skönt!
 
Nu ska jag strax gå över till V och dricka kaffe!
Kommentarer

Tur att yoga hjälper för dig då :)

Svar: Ja verkligen :)
Laura

Skrivet den 18 September, 2012 - 12:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA