Värmande vackra ord

KATEGORI: Träning | 2012-09-17 / 21:50:28
När jag stod och väntade på att flowinen skulle börja idag så var det en kvinna som kom fram till mig (hon har typ den mest vältränade och tajtaste kropp som jag någonsin sett!) och sa "Jag har följt dig en längre tid här och kommer ihåg när du började gå här på gymmet.. Och herregud vilken skillnad man ser! Det är verkligen sjukt att se vilken stoooor skillnad det är på hela dig!". Jag berättade då att jag gick ner 65 kilo på 9 månader men att jag sedan lyckats lägga på mig runt 25 igen när jag började jobba. Sa också att jag nu var back on track och redan hade gått ner lite. Hon frågade lite om min träning och jag berättade att jag tränar på crosstrainern en halvtimme varje morgon innan jag äter frukost, att jag går på flowin och zumba tre gånger i veckan och att jag börjat löpträna inför Tjejmilen och att jag nu även skaffat en personlig tränare. Hon var imponerad och peppade mig verkligen!
 
Så underbart med helt random människor som bara kommer från ingenstans och ger så fina stärkande ord.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA