Tung morgon

KATEGORI: Vardag | 2012-09-24 / 06:30:30
Imorse var det verkligen tungt att vakna! Mini har gallskrikit hela natten (hon är febrig och blir hemma sjuk igen, pappan som vabbar denna gång) så inte mycket sömn man har fått. Så när klockan ringde fem imorse och jag skulle upp och träna kände jag bara "Nej, nej, nej. Absolut ingen morgonträning idag." Gick till och med in i duschen och hann bestämma mig för att åka till jobbet till sju istället för åtta eftersom jag ändå redan var uppe, men sen så ångrade jag mig på mindre än en sekund och plötsligt stod jag där på crosstrainern och körde mitt 30-minuters fettförbränningsprogram! Frågan är ju när man själv ska inse att man är j*vligt duktig!
 
Nu sitter jag här med min frukost innan dagen kallar för ett dagpass på jobbet.
 
Bakade LCHF-bröd igår som jag tar en bit av nu. Jag äter ABSOLUT INTE enligt LCHF, men just deras bröd passar min "livsstil" väldigt bra då de inte innehåller mjöl. Min kropp är ju så känslig mot allting som är vitt! Riktig drog!
 
Ha en bra dag så hörs vi!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA