SatsCore

KATEGORI: Träning | 2012-09-30 / 10:27:35
Städat idag och plockat ut alla leksaker som barnen inte längre har nytta av. La upp de som bortskänkes på facebook och allting gick åt i ett smack. Skönt att någon annan kan få glädje av dom istället!
 
Ska snart fixa lunch till mig och familjen, medans Mini sover lite middag så tänkte jag åka ner och gå på SatsCore. Vet inte så mycket om det, inte mer än att man jobbar mycket med rygg och mage. Ska bli spännande att se vad det är!
 
Hoppas ni har en trevlig söndag allesammans!
 
Det glädjer mig att få så fina kommentarer på det förra inlägget jag skrev. Tack. Vet inte riktigt om jag förstått hur tuff väg jag har framför mig nu. Men jag ska kämpa!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA