O'Learys

KATEGORI: Vardag | 2012-09-13 / 07:28:36
Igår var jag ute och åt middag med min älskade vänner, mina älskade som jag fortfarande umgås med från gymnasiet och som jag tyvärr träffar alldeles för sällan. Allt med jobb, familj och skola lyckas alltid på något sätt komma i vägen så som sagt, vi ses alldeles för sällan. Men vi har en tradition att när någon fyller år så går vi ut och äter middag. Och förra veckan fyllde världens vackraste A år så var dags att fira henne nu. Samtidigt som vi satt där så kom vi på att vi ännu inte varit ute på födelsedagsmmiddag för J som fyllde år i juni. Vi får helt enkelt göra om detta snart igen.
För mig blev det i allafall en Ceasarsallad, inget speciellt med den. Men fanns inte så mycket som kändes direkt nyttigt :P Haha, kan dock tänka mig att maten där smakar gudomligt!
 
Idag kör jag och Mini som jag fortfarande vabbar för lite tvättstuga, 10.30-14.00 it is.
 
Och igår fick jag ett glatt samtal, min älskade nya crosstrainer har i plan att komma idag :D
Kommentarer
Anonym

Härligt, crosstrainer är guld värt att ha hemma :)

Skrivet den 13 September, 2012 - 10:13

Härligt, crosstrainer är guld värt att ha hemma :)

Svar: Ja, haft det i många år nu :)
Laura

Skrivet den 13 September, 2012 - 10:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA