Sh´bam 45 minuter + överkropp, 2a oktober.

KATEGORI: Träning | 2012-10-02 / 21:05:24
Haft en jobbdag idag. Skönt att avsluta dagen med träning!
Idag började jag med att lägga till ett extra pass, i dag blev det Sh´bam. Det var liknande som zumba, dock med lite mer "hiphop-steg" och jag tror inte att jag var tillräckligt cool för att hänga med helt ;P

Efter det passet var det dags att köra igång och pressa muskler för första gången själv på riktigt enligt PT:s träningsprogram. Idag var det dags för överkroppen. Kändes bra att få komma igång! Till nästa vecka måste jag dock tänka på att våga mer! Tror jag hade alldeles för lätta vikter på de flesta övningar, måste verkligen våga ta i på riktigt nästa gång! Pressa, pressa massor!
 
Nu ska jag be maken min massera min nacka lite innan jag möter kudden och är redo att möta en ny dag imorgon! En dag med massa planerat!
Kommentarer

Åååhhh.. Jag är så nyfiken på vad du har för övningar! :-)

Svar: Men hur ska jag skicka dokumenten då? :P
Laura

Skrivet den 03 Oktober, 2012 - 08:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA